In curand Facebook va introduce Timeline si pentru paginile companiilor
ReportTimeline-ul de la Facebook va fi introdus in toate conturile utilizatorilor, dar si in paginile companiilor.
In toamna anului trecut, a fost introdus noul tip de layout pentru profilele personale, denumit Timeline. Inca de atunci au fost ridicate multe intrebari referitoare la paginile companiilor. Vor ramane la fel sau se vor transforma si ele conform noului layout?
Potrivit AdAge, directorii companiei Facebook au anuntat ca noul Timeline va fi implementat si in cazul paginilor companiilor pana la sfarsitul lunii acesteia.
Oare acest lucru va fi in favoarea paginilor de branduri ori a companiilor sa nu?
Pe de o parte, un nou format, in genul celui cronologic, va lasa mana libera creativitatii: vei putea posta evenimente sau statusuri la orice data, astfel nu vei mai fi limitat doar la perioada de dupa ce ti-ai creat pagina companiei. Administratorii pot adauga evenimente ca data cand a fost fondata compania sau cand a fost angajat ultimul CEO. Pagina poate fi imbunatatita adaugand o poza principala (cover photo) si o poza de profil. Acest lucru va scoate in evidenta fiecare profil de companie.
Dar ce vor face companiile care si-au creat pagini special customizate?
Nu vom sti nimic sigur pana pe 29 Februarie, atunci cand Facebook va tine prima sa conferinta fMC (Facebook Marketing Confference) .
Sursa: Digitaltrends.com
Raspunsuri ( 0 )