Campanie prea sexy pentru Facebook? Like ca sa ma dezbrac!
ReportBrandurile sunt din ce in ce mai creative in incercarea de a deveni cat mai populare pe Facebook, ajungand uneori sa faca niste campanii poate prea "stridente". Si cum totul se rezuma la butoanele "like" si "share", obiectivul campaniilor este de a fi virale. Insa unde ar trebui sa se opreasca marketerii cand creeaza aceste campanii?
Una din campaniile care a reusit sa se faca cunoscuta foarte rapid este cea a filialei olandeze a brandului Stüssy. Aceasta campanie cere fanilor , bineinteles, sa dea like la pozele postate printr-un indemn. Pana aici nimic deosebit. Pana ajungi sa citesti "indemnul", care este unul cam erotic. Odata cu like-urile fanilor dispar si hainele fetei din imagine. :)
Pe langa problema nuditatii, mai apare una, mai serioasa si anume faptul ca aceasta campanie incalca clar regulamentul Facebook, folosind butonul "like" ca mecanism de votare.
Creatorii campaniei au declarat ca "ce e destept la aceasta campanie este faptul ca odata ce ai dat like pozei pentru ca tipa sa se dezbrace, vei vrea sa mai intri si alta data pentru a vedea progresul striptease-ului."
Esti de acord cu astfel de campanii?
Raspunsuri ( 0 )