Facebook a introdus reclame si in noul "news ticker" - vezi poza
Reportblog
Facebook a confirmat ca in noul news ticker, unde apar noutatile mai putin importante ale prietenilor, vor aparea si reclame si "sponsored stories".
Aceasta noua caracteristica, news ticker, a aparut la inceputul lui septembrie, atunci cand Facebook-ul si-a schimbat fata. Obiectivul ei este de a muta mesajele scurte, neimportante si standardizate (cum ar fi "Andrei and Marius ar now friends") in afara News Feed-ului si de a pastra mesajele importante ale prietenilor in News Feed.
Pe parcurs, insa, genul de mesaje care apartin de zona ticker-ului a inceput sa se dezvolte, introducand posibilitatea de a share-ui automat ce muzica asculti pe Spotify prin noul news ticker.
Noul mod de a imparti noutati prietenilor a adus un val de nemultumiri, multi contestand vehement noua caracteristica, printre cele mai des intalnite critici fiind faptul ca "daca tot nu sunt importante noutatile din ticker, de ce mai apar?"
Se pare ca unul din motivele pentru care a fost introdus news ticker-ul este pentru a dezvolta mai eficient platforma de reclame a Facebook-ului. La urma urmelor, deranjeaza mai putin o reclama in coltul ecranului decat una mare trantita fix in mijloc, nu ?
Tu ce parere ai despre noul sistem de a imparti noutatile venite de la prieteni?
PS Exista niste extensii pentru Chrome care blocheaza news ticker-ul din Facebook. Personal, nu le-am folosit si nu le pot recomanda, citind pe undeva ca dupa un timp prin acea extensie iti vor aparea diverse reclame pe Facebook.
nerezolvat
Sfaturi IT
24 Noi 2011 05:22:15
0 raspunsuri
454 vizualizari
Raspunsuri ( 0 )